Świąteczne śniadanie z ciastkami BelVita

Zimno w Krakowie, zimno, a ja z niecierpliwością czekam na pierwszy śnieg i Święta. Żeby tak było można poleniuchować, pospać dłużej, a potem zjeść pyszne świąteczne śniadanie. Z jakimi smakami i zapachami kojarzą wam się święta? Dla mnie to czas pachnący mandarynkami, cynamonem, suszoną śliwką i goździkami. Proponuję zatrzymać się na chwilę i poświęcić śniadaniu w tym okresie trochę więcej czasu. Oto moja odświętna propozycja – wielozbożowe ciastka belVita, owoce, jogurt i ciepła herbata. Pychota!

Soczystą pomarańczę pokroiłam w plasterki i ułożyłam na talerzu, na wierzchu ułożyłam w kształcie gwiazdy wielozbożowe ciasteczka belVita z orzechami. Na to puszysta kołderka z gęstego jogurtu naturalnego. Całość przyozdobiłam mandarynkami, suszoną żurawiną i goździkami. Skrzącego efektu dodał brokat cukierniczy oraz lukrowe płatki śniegu.

Zbożowe ciastka i owoce z jogurtem. Do tego pyszna gorąca herbata z miodem i cytryną!

belVita-swiatecznie1

belVita-swiatecznie3

belVita-swiatecznie4

belVita-swiatecznie5